De afgelopen weken dacht ik regelmatig terug aan vorig jaar. Wat hadden we toch een heerlijke tijd in Frankrijk toen! Nu Nora leerplichtig is, kregen we het helaas niet gecombineerd 😦 Niet dat we het niet geprobeerd hebben 😉

Een jaar later heb ik nog steeds niet alle stoffen die ik toen kocht gebruikt. Ik maak er zonde van, terwijl niet gebruiken nog veel meer zonde is. Op de to-do lijst ermee dus! Een drager, een tas, een stuk spannen voor aan de muur? Opdracht 1: bedenken wàt ik ermee ga doen. 

Maar niet vandaag! Vandaag genieten we van het zeldzaam mooie weer. We zijn naar het strand gegaan. En we zijn niet de enigen… Het eerste plan, Vlissingen, ging aan de kant door ongelukken en dus file, plus werkzaamheden. Plan twee, Cadzand, hebben we wel gehaald. Hier blijkt het vliegerfeest te zijn, dus het is extra druk op en rond het strand. 

Nora trok meteen haar bikini aan, Menno had wat overtuiging nodig om zijn spijkerbroek te wisselen voor een korte broek. 


Skäller is ook mee! Na maanden tobben met z’n poot, lijkt de laatste ontsteking nu echt de kop ingedrukt. Hij geniet van zee en zand alsof hij een jonge hond is. De druktemaker vergeet voor het gemak, dat hij al seniorenbrokken krijgt 😉

Plaats een reactie